.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد بیش از 35 هزار فرصت شغلی در سال گذشته

 مدیرعامل بانک توسعه تعاون از افزایش 30 درصدی تسهیلات این بانک در سال جاری خبر داد و گفت: با پرداخت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته، بیش از 35 هزار فرصت شغلی ایجاد و بیش از 75 هزار فرصت شغلی حفظ شد.

ماشاءالله عظیمی ضمن بیان مطلب فوق افزود: میزان پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون در سال قبل از رشد 60 درصدی برخوردار بود که به ایجاد بیش از 35 هزار فرصت شغلی جدید و حفظ 75 هزار فرصت شغلی منجر شد.

وی درباره افزایش سرمایه بانک در بودجه‌های سنواتی اظهار کرد: رقم افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون معمولا در بودجه سالیانه دولت پیش‌بینی می‌شود؛ هرچند که در طول چند سال گذشته بانک توسعه تعاون افزایش سرمایه نداشت ولی خوشبختانه امسال تسهیلات بانک از رشد 30 درصدی برخوردار شده است.

به اعتقاد عظیمی، افزایش سرمایه بانک، شرط بالا بردن ارائه خدمات اعتباری بانک به تعاونگران فعال در بخشها‌ و زیربخشهای مختلف اقتصادی است و تحقق این امر نیازمند همکاری مستمر دولت و مجلس است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از گسترش فعالیتهای بانک توسعه تعاون تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی ویژه بخش تعاون در تلاش است تا با جدیت، حجم گسترده‌ای از تسهیلات و خدمات خود را به جامعه تعاونگران عرضه کند که با توجه به جایگاه بخش تعاون و پیش بینی سهم 25 درصدی آن از اقتصاد کشور تا افق 1404، تحقق اهداف این بخش نیازمند منابع بسیار و دستکم تا یک سوم کل منابع موجود در سیستم بانکی کشور است.

عظیمی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در سال 88 با سرمایه اولیه پنج هزار میلیارد ریال و از محل منابع دولتی تشکیل و به دنبال آن از حالت صندوق تعاون خارج و به بانک تبدیل شد که به موجب اساسنامه مصوب و قوانین پولی و بانکی کشور، رویکردی کاملا توسعه‌ای و مبتنی بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیتهای بخش تعاون در راستای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی دارد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پایان جذب نیروی انسانی متخصص، برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی، گسترش شبکه شعب و توسعه بانکداری الکترونیکی را از اهم اقداماتی ذکر کرد که این بانک از زمان تاسیس تا کنون دنبال کرده است./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.